Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 11 maart 2018

Bedankt!

Goedemorgen lieve allemaal.
Vandaag mag ik jullie mijn creatie hier laten zien, het is een kleine tag die ik bij een cadeautje kan doen om iemand te bedanken, maar je kan er natuurlijk altijd een andere tekst op plaatsen voor b.v. een verjaardag, beterschap of zomaar!
Op deze tag ben ik met de distress inkten bezig geweest en een maskstencil van CraftEmotions met structuurpasta.


Met de mooie bloemenstempel heb ik de randen gestempeld, zo zie je maar dat je ook met je gewone stempels die je normaal inkleurt veel meer kan doen!
De libel en takken (Crealies) heb ik bewerkt met distress inkt en daarna VersaMark en clear embossingpoeder, de veertjes zijn ook op kleur gebracht met distress inkt en het bloemetje is uit mijn voorraad (gekleurd met Gelatos), in het hart van de bloem zitten 3D Balls small.
Eronder zit een stukje wondgaas en verder is het afgewerkt met een tekst, lintje en touwtje. 
Dit alles is gemat op een stukje wit linnenkarton van CraftEmotions.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:


Ook de producten van Crealies die niet in de webshop staan zijn te bestellen, je kan dan een mail sturen en als ze op voorraad zijn worden ze besteld voor je.

Ik hoop dat ik jullie met deze tag heb kunnen inspireren!
Nog een hele fijne dag, lieve groetjes Danoesja.


afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten