Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 3 december 2017

CraftAddiction Mixed Media Challenge - Moodboard december 2017


Voordat wij overgaan tot het bekendmaken van onze nieuwe Mixed Media challenge willen wij graag een heel warm welkom heten aan ons nieuw DT lid Anja Weterings!! We zijn heel blij dat ze een tijdje terug ja heeft gezegd op de vraag of ze ons Designteam wil komen versterken met haar op geheel eigen wijze prachtige creaties.


Anja stelt zichzelf even voor:
Ik ben getrouwd en heb een hondje. Ik ben altijd creatief bezig geweest, maar doordat handwerken op een bepaald moment niet meer ging, door reumatische problemen, ben ik tussen 'het papier' beland. Ik ben al bijna 30 jaar bezig met kaartjes maken. Eerst perkamentkunst, en later ook 3d kaartjes, borduurkaartjes, scrapkaartjes ,vintage kaartjes, en toen ik het stempelen en inkleuren ontdekte was ik niet meer te stoppen.....
De laatste tijd hebben de mixed media technieken mij in hun greep, maar ik pas dit dan wel hoofdzakelijk toe op mijn kaartjes en tags. Het Art Journalen vind ik óók fantastisch, en pas ik nu nog toe op mijn kaartjes en tags, maar ik heb mij toch ook maar vast een album aangeschaft, dus dat gaat er binnen afzienbare tijd óók van komen. 
Super vind ik het, dat Nicole mij heeft gevraagd om voor haar CraftAddiction aan de slag te gaan als DT-lid, en de samenwerking aan te gaan met de rest van het team. Ik ben dan ook van plan om er samen met jullie iets moois van te gaan maken.....
Liefs, en groetjes van mij, Anja.

Neem vooral ook een kijkje op haar blog
http://anjaweterings.blogspot.nl/

Vandaag starten wij met onze nieuwe Mixed media Challenge - Moodboard december.

Wordt dus vooral volger op onze nieuwe
CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep 
(klik op deze link om direct naar de Facebook groep te gaan)
en doe gezellig mee met onze Moodboard challenges!

SPELREGELS VOOR DEELNAME AAN ONZE CHALLENGE OP FACEBOOK:
* Je creatie moet in mixed media stijl zijn en geïnspireerd op de maandelijkse moodboard (de uitleg over een moodboard staat vermeld op Facebook in onze groep)
* Je creatie moet nieuw zijn en niet al ergens gepubliceerd en je mag met maximaal 2 creaties per challenge deelnemen. Het is toegestaan je creatie te combineren met andere challenges op FB en/of blogs.
* Upload je foto voor de challenge hier het fotoalbum van de betreffende moodboard. Alleen als je foto in dit album staat, doe je mee aan de challenge van de maand.
* Plaats een bericht op de tijdlijn van deze challengegroep met een foto van je creatie en een link naar je blog indien je deze hebt (niet verplicht), zodat wij allemaal kunnen genieten van je creatie.
* Gebruik minimaal 1 artikel op je creatie dat te koop is bij onze webshop https://www.craftaddiction.nl/.
* Het is niet toegestaan om verwijzingen/links van andere (web)winkels dan CraftAddiction te vermelden in je bericht hier in de groep.
* Door deel te nemen aan deze challenge geef je ook toestemming om je foto te gebruiken op onze social media platforms.

CHALLENGE #12- MIXED MEDIA MOODBOARD




Hieronder volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden:

Anja
Geïnspireerd door Kleuren, sneeuwvlokken, kerstliedje, kerstbomen, kersttekst, en hertjes.

Anita
Geïnspireerd door wintersfeer (vooral de vogel) en een aantal kleuren onderaan de moodboard


geïnspireerd door de winterse sferen, kleuren en bladeren met textuur. 

geïnspireerd door de kleuren, winter en vogels

Geïnspireerd door winterse sfeer, bomen en de kleuren.

De Challenge loopt tot en met 29 december 2017 en de winnaars maken we bekend in onze Facebook CraftAddiction Mixed Media Challenge groep op 2 januari 2018.

De onderstaande prijs kun je winnen en wordt beschikbaar gesteld door Nicole van CraftAddiction.




De winnaar van deze prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest een Top 3.

De regels en het e-mailadres vind je rechts in de zijbalk.

Veel succes!!
Team CraftAddiction

1 opmerking: