Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

maandag 27 november 2017

Imagine ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren op het CraftAddiction Designteam Mixed Media blog.

Ik maakte dit canvas met heel veel roesteffect.
Vind hem heel gaaf geworden....al zeg ik het zelf.....

Het roesteffect creeerde ik met de potten Rusty Paper (2 kleuren) en Rusty Patina ( 2 kleuren) van Viva Decor en met de Dylusions paint, kleur Vibrant Turquoise.

Aan de randen van het karton smeerde ik Crackle Paste van DecoArt Media.
Dit geeft een gaaf crackle effect.

Verder gebruikte ik diverse metalen gears, bloemen sleutel met zeepaardje, schroeven en moervleugels, klok en cijfers van Prima Marketing en het bedeltje met tekst "live laugh love".
Multiplex gears en chipboard (hart , engelenvleugels en tekst " Imagine") van Wycinanka maken het geheel mooi af!

Alles uiteraard in de "roest" gezet en als detail mag dan de Nuvo Embellishment Mousse, kleur Indian Gold niet ontbreken...die heb ik hier en daar aangezet.

Tot slot de goudkleurige microbeads hier en daar gestrooid.

En dan volgen hieronder nog enkele detailfoto's.





Ik vind het echt heel gaaf spulletje die Rusty Paper en Patina van Viva Decor en icm met de Dylusions Paint helemaal compleet!!

Ik was geinspireerd door een creatie van Ola Khomenok.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Fijn begin van de week!!

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

        
   
             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten