Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zaterdag 26 augustus 2017

It's a Beautiful Day!

Hallo lieve allemaal, vandaag laat ik jullie een layout zien met een vakantiefoto van onze vakantie in Spanje.....ik zit eigenlijk nog wel een beetje in de vakantie modus ook al is het even geleden.


Daarna met clear gesso bewerkt en de Structuurpasta aangebracht met een stencil.
De mooie star doily stans heb ik in tweeën geknipt en erachter geplaatst.
Het chipboard frame heb ik bewerkt met Nuvo Mousse coral calypso en seaspray green, daarna heb ik het be-inkt met Versamark transparant en clear embossingpoeder en verhit met de heattool.


Alle bloemen zijn zelfgemaakt, de blauw/groene zijn op kleur gebracht met distress inkt salty ocean en cracked pistachio en de roze bloemen zijn op kleur gebracht met de gelatos, in de bloemen zitten zwarte meeldraadjes.


De blaadjes zijn uit wit linnenkarton gestanst en op kleur gebracht met distress inkt peeled paint.


Met een tekststempel van BoBunny heb ik her en der gestempeld met zwarte memento inkt.


Op verschillende plaatsen heb ik 3D Balls medium en small aangebracht met gel medium en deze gekleurd met Twinkling H2o's.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook eens met een mooie foto aan de slag te gaan.
Doen jullie nog gezellig mee aan de lopende challenge, je hebt nog een paar dagen de tijd.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, geniet nog van het mooie weer.
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lay out! ik vind dit zo knap!
    En probeer dat vakantiegevoel dan nog maar even vol te houden hoor haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Danoesja, Mooie herinnering. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen