Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

vrijdag 30 september 2016

Kerstkaartjes voor kids....

Vandaag plaats ik deze twee kerstkaartjes op ons blog
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/ 
Komt gezellig een kijkje nemen op ons blog waar u vele mooie creaties kan bewonderen van het Designteam en waar u ook gezellig mee kan doen aan onze challange.

Deze twee kerstkaartjes heb ik gemaakt voor mijn kleinkids.

De kerstboom van Dutch doobadoo gebruikt als basis.
De stempelafdrukjes op aquarelpapier gestempeld en ingekleurd met
aquablend potloden.

Voor mij is Sennelier, Gansai Tambi, distress inkt en aquablend favoriet bij het inkleuren van stempelafdrukjes. Dit is natuurlijk persoonlijk.
Om het stempelafdrukje diepte te geven gebruik ik altijd weathered wood van distress inkt om het stempelafdrukje heen.

Voor allebei de kaarten dezelfde stansmallen gebruikt maar op een bijpassende manier verwerkt.
Bij het kaartje voor de jongen heb ik de laarsjes op blauw papier gestanst en gestempeld met versamark en daarna met pan pastel ingewreven. Zo ook het takje van de bloem en het rendierje.
Het mutsje van het muisje heb ik versierd met Foam ball clay wat een superleuk effect geeft.



De denneboompjes van allebei de kaarten heb ik op wit linnen karton gestanst en ingekleurd met zilver van Gansai Tambi, zo ook enkele deeltjes op de stempelafdrukjes wat een mooi glinsterend effect geeft.



Ik heb reuze veel plezier gehad met het maken van deze kerstkaarten en hoop dat ik je misschien op een idee heb gebracht.
Mag er nog twee maken want heb vier kleinkinderen.
Super leuk!!

De artikelen die ik gebruikt heb plaats ik hieronder en deze zijn te bestellen bij
https://www.craftaddiction.nl/
Mocht u vragen hebben over deze artikelen of andere vragen kunt u altijd bij de webwinkel terecht.
Als u de onderstaande foto van een artikel aanklinkt komt u direct bij het juiste artikel in de webwinkel terecht.




 boom    kerstster    takje    sokjes     rendier       kerstboom      cirkels    gansai

 brush    gansai tambi    linnen karton

3 opmerkingen: